Wednesday, April 27, 2011

u're the best azie

annyeonghaseyo kawan2...

ok pagi tadi balik ja dari kelas membuang masa,
aku pon gonjeng2 fesbuk..
tetibe nampak gambo sorang ni..

sekali tengok mcm artis..
dua kali tengok mcm princess kate yg kawin ngn prince william tu..
tiga kali tengok mcm urmmmmm..
mcm kenal jo ni..
uisssshhhh, da jadi model ko hapo kawan ambo ni..
taralalalalal!!!

percaya x? percaya x?
cun kan????
ingatkan dah tinggalkan profession cekgu dah si azie ni..
ni doh buley jadi model majalah remaja ni..
eyh salah, majalah nur...

beberapa kali tengok gambor ni..
eden teringat sunggoh kt sorang artis ni..
klau korang peminat GIRLS GENERATION konfem korang da tau...
lalalalalala...

tada!!!!!
sama dak?? sama dak??
hohoho...

tetiba tengah2 aku dah nk buang tudung and tukar baju (baru balik dari kelas)
tercurah pulak idea nk buat gambo mcm depa ni..
mnalah tau aku ni sebenarnya ada jugak rupa mcm seohyun ni..
cuma x terserlah je kan.. (poyo sunggoh)
lalu aku pon bukak webcam..
hahahaha..
tengok ni, hasilnya..


hahahahhahahaha (seriyes buruk dowh)
oh no!!!
is that me???
is that me???
bukan mcm seohyun dowh, da mcm supbihun..
dengan shawl yg dah aku bukak pin smua...
ngn mcm nk tido..

ok, AZIE u got the talent and camera love u so much!!!

p/s: dah x dak keja sangat nk buat sampai dok jadi mcm ni skali... aduiiii...

tengok, fatinsha pon teringin jugak sebenarnya.. .kuh3x..

2 comments:

AMD said...

hohohoho..spesel entry ni...peraasan la azie..

fatinshah said...

abis laa aziee kembanggggggggg
naimah,hg xtgk lagi ak posing,mau kalah american next top model