Wednesday, April 27, 2011

old school never last~~

kalau post yg lepas, kita story morry pasal azie yg hot..
kali ni kita nk story morry pasal crita2 lama...
aku ada byk simpan gambo khazanah..
yg zaman pre-baligh tu...
zaman nk fly tapi takot2.. (ade yg terase kewww???) :P

ok, sebb most of the gambo tu kita free hair (well~~~), so aku pon upload yg bertutop aurat je lah ye..

ok, ni, surat yg yanto marcello tulis untuk aku before aku tukar skolah..
ok, ni ada vandalisme.. conteng atas tilam..
agak2 sapa la guna tilam ni skrg..
(pandai2 la nk rotate laptop or kepala hampa untuk baca surat ni)

ok, ni gambo yg ke dua.. sila beri perhatian pada beat dan azie..
ok, yg kedua dari kiri tu azie yeeerrrr...
tu zaman comot2 dlu... hahahah
sekarang dah HOT.. mcm miranda kerr...

yg paling kanan tu beat..
(apasal aku mcm perkenalkan kawan2 yg hampa x kenai)


ok, cuba abaikan sebentar gambar caerah dan lai..
tinggal beat dengan azi ja..
tengok2..
azi mcm lari sambil tersenyum gembira..
beat pulak mcm askar.. (hahaha, beat jangan marah beat, nma pon zaman dahulu kala kan)

ok sekrang fokus gambo lai..
kt cara dia senyum tu..
ala2 mcm x nk senyum tapi ada kuasa magnet tarik pipi dia bg dia senyum..
hahaha

ok, skrg kt caerah..
maap caerah, separuh ja badan yang masok..
tapi jelasnya caerah cuba mendahului peserta lain..
go caerah go!!!

gambo ni aku saja buat sephia sebb nk nmpak old school..
bukan sebb kamera time tu mmg hitam puteh je okkayy...

ok, der semua...
nk share byk lagi gambar, tpi next time yer..
nk out dlus lashhhh.. nk gi bli tiket balik kedah 11 ari bulan ni..

saranghae...

4 comments:

izyan izzati said...

hahahahah lawak ayat aku. kiddo gilo. tapi terharu :')
kekekeke

AMD said...

hahaha..budak2

izyan izzati said...

HAHAHAHA surat aku grammar beteraboqqq :D rindu kat naimahhh :D

chaechious said...

Me was there..yak!!tekejut nih..mesti msa mrentas desa ni..haha