Thursday, January 20, 2011

untitled.

written by: yantomarsellos


salam + hi semuaa :) 
hopefully semua sehat sehat sajawww :D taktau la hampa igt kat aku lagi ka dak. wakaka :D sorry sebab jarang pun masuk blog ni. kalau masuk pun, aku baca entries hampa ja. jarang komen. tapi cool. lawak. tambah2 entries yang Teen tulih. bahahah :D wei, seronok tengok hampa dok cerita jadi cikgu la, buat macam2 kat kampus hampa. seronok tengok kawan2 satu hostel dulu bejaya. rajin sungguh la ni. weee :D papa pong, congrats la kat semua wokes? nadiah, sorry sebab xbayaq lagi duit tu satu sen pon. bahaha. nak num acc hang. nnti aku transfer pakai cimb clicks :) hmmm, apa lagi taktau nk tulih? haaa, hampa kalau free free, kalau mai ipoh, habaq la kat aku, buleh tidoq kat utp. aku bawak pi jalanjalan tangkap gambaq makan angin sampai kembung :D last but not least, aku doakan time kita reunion nnti, semua dah jadi org bejaya macam yang hampa nak. insya Allah :) all the best for your future undertakings. hugs and love, {YAN} 

p/s: visit me at http://yantomarsellos.tumblr.com/ or view my photostream here http://www.flickr.com/photos/izyanizzati and you'll definitely make my day! xx :)


2 comments:

AMD said...

gebunyaaaaaa..hahahaa

izyan izzati said...

apa yg gebuuuu? HAHA