Wednesday, November 24, 2010

stress tahap dead

written by: naimah

serius aku nk kawin tros sebb final exam tadi buat mcm bangang dan mcm org sewel xsiap+xtau nk buat...
dari nk kna repeat byk paper sem depan baek aku jaga laki!

(padahal xdak org pon nk kawin ngn aku)

ok, mungkin jaga lembu di kampung lebeyh baek..
atau, balik menjahit dan jadi tukang masak.. urmmmmm....

wey, hampa smua final co0l ja ka!!!!!
mungkin sebb aku study last minit,
dan berangan time lecturer mgaja..
(aku nk mampos dah)
T.T

7 comments:

AMD said...

gila cool pa..aku wat mereng ja...
adeiiih

nurcahaya said...

eleh...ada org nk..tp ang ja juai mhai..hahaha

AMD said...

msa darjah bapa weh??haha

naimah said...

trex: aku kn nk kawin ngn dr, so terpakse reject tok bilal.. hahah
(perasan bagos sgt lah pulak0 :P

qojah:klau ada dr masok minang, lani gak aku nikah jd bini orang.. hahha..

Yon Yusuff said...

haha. kena brainwash sket hg ni.
stress final ni psiko ja.

naimah said...

mmg la psycho.. mempengaruhi masa depan aku.. T.T

AMD said...

aicecece...aku x laku2 lg ni..ahahaha