Friday, November 12, 2010

FUNGSI BLOG

fungsi blog ni bukanlah tempat kami MT persatuan untuk bebel2..

dan bukan jugak untuk kami sekadar tulis benda ntah apa2..

sebb kat sini, kami akan cuba update, upcoming event dan sebagainya..

kt fb pon akan di update dan invite jugak...

dan blog ni jugak akan jadi diary untuk kita smua...

post dari smua orang amatlah di sarankan...

memandangkan kami x boleh nk invite smua untuk jadi writer kt sni,

sesiapa yg nk update apa2 kt sini,

ada 2 cara:

1) isi form dekat bawah sekali dalam blog ni..

(scroll sampai ke bawah sekali, kata laluan tu yg dah di hantar kf fb hampa semua)

klau kata laluan x match, post tu xkan di publish sebb takot klau orang tu bukan di kalangan ahli..

2) message dekat fb NAIMAH MOHAMAD.. full text yg nk post..

xdak limit berapa panjang.. tulis lah 3000 perkataan pon klau larat..

klau nk upload picture jugak; pon boleh...

_______________________________________________

contoh 1;

dari: cik siti

semalam aku dah dapat dean list!! hebat kan???? so balajalah rajin2, dan jadi mcm aku, ulat buku.. yeay!!!

contoh 2:

dari: ecah

minggu depan aku nk kahwin.. jemput semua datang.. datang sorang2 jek, jangan ramai2, nnti x cukop nasi.. mak aku budget 500 jek... pakai jangan cantik sangat, nnti bkal laki aku ushar.. sapa nk mai, message aku... nnti aku simpan bunga telur... trima kaseh...

contoh 3:

dari: jenab

minggu depan aku nk fly pegi korea dah.. klau nk jumpe aku buat kali terakhir di malaysia, silalah datang klia nnti.. 12/12/2010, jam 5.00 pagi...

klau nk pesan sign lee min ho, insyAllah aku cube ye.. tapi klau nk pesan min ho dari group shinee, jgn harap lah yer.. hehehe...

klau nk pesan cd korea pon boleh, nnti message kt fb, aku bli ori dari korea punya.. tapi jangan lupa bayar suda.. sepanjang pemergian aku, tolonglah tengok tengokkan mak, ayah aku yer..

akhir kata; doakan aku supaya berjaya dalam bidang yg aku blaja, dan mencapai cita cita untuk berlakon dalam boys over flower 2.. ok.. tadaaaa..

___________________________________________

smua message yg hampa hantar dekat fb aku insyaAllah aku akan update secepat yg mungkin..

ni blog kita bersama, bukan hak milik individu tertentu..

dan kat sini juga tempat kita nk buat hebahan berita apa2..

ok, di harap semua orang selalu lah masok url ni...

silalah follow (kat bottom of the blog),

atau bookmark kan url ni, supaya sentiasa di kunjungi..

sesiapa ada blog bolehlah tinggalkan url kt sni (komen kt bawah)..

untuk di letak kt gadget tepi ni..

supaya smua orang pon buleh baca..

sekian,

wassalam...

No comments: