Thursday, November 18, 2010

electric..

written by: naimah mohamad

ok, aku start dlu lah ye, post kt sini.. aku sbenarnya nak cakap sikit, x, banyak jugak kot..

aku tengah final nih... tapi pemalas nak mati..
sebb aku kekadang pikir aku give up ar ngn engineering..
sangat3!!!!

even tu laluan aku dari form 4..
(cet!!)
sebb aku dh bosan ngn calculation..

aku stress ngn calculus...
T.T

ntah ar apa nk jadi ngn aku ni..
nk jadi engineer,tapi mlas mngira..
aku rasa nk jadi cikgu sejarah dah tau ark sebb x mau tengok calculator lagi dah...
(wey, ni btoi2 nk nanges)

n kekadang aku rasa nk ambik katering..
(sebab aku minat gila babeng masak)

tapi aku pon xtau nk buat mcm mna dah..
dah terlajak perahu kot..
dah habes 1 sem...

aku takot nnti lagi terok result aku..
(mmg konfem ar)
baru ar tau perasaan orang yang x minat something tapi still kna blaja jugak..

tapi aku minat electric, aku just x suka kira..
(mmg impossible ar electric x kira2)

wey!!! tolong ar paham!!!! sedeh wey... T.T

mmg habes ar result aku sem ni..
(dah ar utm ni keja tendang student ja)
stress aku..
balik bela kambing ar!!!

No comments: